>
ulotka

Dlaczego warto zainwestować w druk ulotek reklamowych?

Dodano 22.09.2021, Kategoria: Blog, Tagi:

Obecnie branża marketingowa prężnie się rozwija. Nie brakuje banerów czy też różnego rodzaju gadżetów oraz reklam telewizyjnych, radiowych oraz angażujących treści w internecie, które mają zachęcić do zakupu oferowanych rzeczy lub skorzystania z usług. W związku z wszechobecną reklamą można mieć wątpliwości, czy korzystanie z dobrze znanych ulotek, ma jeszcze sens. Pomimo spekulacji, okazuje się, że jak najbardziej.

Zalety ulotek reklamowych

Dziś praktycznie każdy korzysta z internetu. Przeglądając social media oraz ulubione strony, nie ma sposobności, aby nie natchnąć się na reklamy. Jednakże większość z nich jest automatycznie przewijana przez użytkowników lub wyłączana, dlatego dana osoba nie zdąży zapamiętać, co było na niej umieszczone. Inaczej jest w przypadku ulotki, która zostaje wręczona przez człowieka, więc trzeba z nim nawiązać bezpośredni kontakt, a przez to choćby na chwilę, zatrzymać wzrok na ulotce. Często również odwiedzając np. drogerię, aptekę lub szkołę językową też można otrzymać ulotki, które stanowią informację o oferowanych produktach i usługach. Klient nierzadko zabiera ją ze sobą, mając przy okazji kontakt do danej placówki.

Czemu wydrukowane ulotki są dobrą reklamą? Są one również często używane przez lokale w celu poinformowania zainteresowanych o nowościach oraz promocjach. Świetnym przykładem mogą tu być np. restauracje. Mając swoją ulubioną knajpę, klienci nie zawsze sprawdzają, czy w menu pojawiły się jakieś nowe specjały. W związku z tym do zamówienia warto dołączyć ulotkę. Dzięki temu klient może skorzystać z usług kolejny raz a o nowym daniu poinformować znajomych, więc lokal zyskuje nowych gości. Warto zauważyć, że ulotkę można zaprojektować w dowolny sposób, m.in. dostosowując jej szatę graficzną do kolorów przewodnich reklamowanego biura. Dobrze też postawić na elementy i barwy przyciągające wzrok. Pomimo wszechobecnej elektroniki wielu ludzi nadal preferuje papierowe, klasyczne formy, więc warto wykorzystać je także w reklamie.