>
kalendarz książkowy

Jak dobrze zaprojektować kalendarz firmowy?

Dodano 02.01.2023, Kategoria: Blog, Tagi:

Firmowe kalendarze spełniają podwójną rolę. Są elementem strategii marketingowej oraz praktycznym narzędziem planowania i organizacji czasu. O tym, w jaki sposób zaprojektować kalendarz firmowy i dlaczego warto w niego zainwestować, przeczytasz w poniższym artykule.

Kalendarz jako sposób na reklamę firmy

Rozdawanie kalendarzy firmowych to świetny i kreatywny sposób na rozreklamowanie firmy. Aby gadżet spełnił swoją rolę, musi zostać jednak odpowiednio wykonany. Jednym z najczęściej popełnianych błędów przez marketingowców jest umieszczenie na nim zbyt dużego loga firmy. W tym celu lepiej umieścić estetyczną grafikę, a logotyp potraktować jako dodatkowy element, aby nie wydawał się zbyt nachalny. Dobrze przygotowany kalendarz może stanowić doskonały gadżet firmowy, którym zostaną obdarowani klienci. Może zostać wykorzystany także jako upominek podczas różnego rodzaju targów czy eventów, w których bierze udział firma.

Jakość, użyteczność i estetyka

Drukując kalendarze firmowe w Bielsku zwracamy klientom uwagę na wybór najbardziej jakościowych materiałów. Podpowiadamy także, jakiego rodzaju papier warto wykorzystać oraz jaki rodzaj kalendarza wybrać. Ma to ogromne znaczenie z perspektywy marketingowej – tandetny, rozpadający się gadżet przyniesie efekty odwrotne do zamierzonych. Klient będzie miał obraz firmy, która jest nierzetelna i niedbała, a sam kalendarz zapewne wyrzuci. Musi więc on być jednocześnie bardzo praktyczny. Składa się na to m.in. układ jego treści oraz sposób użytkowania. W zależności od typu klienta warto zastanowić się, czy lepszym rozwiązaniem jest kalendarz ścienny, czy kalendarz w postaci dziennika. Bez względu na formę, musi prezentować się estetycznie. Tego rodzaju gadżet to najlepsza wizytówka każdego przedsiębiorstwa.